Glasögonsplitter

2009-03-25 11:37:38 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Det blev en helt fantastisk promenad. Jag skulle ha kunnat vara ute hela dagen!

Det får bli en runda i eftermiddag också. Jag behöver ändå gå till optikern. Mina glasögon föll ihop i bitar igår kväll. Tur att jag har ett par till som jag kan använda så länge. Nu hoppas jag innerligt att de här går att laga för några stackars kronor. Vill inte ha ett besked att jag måste köpa nya glasögon! Hemska tanke! ....Eller ja, det vore väl inte fel om jag fick dom gratis....men jag har verkligen inte råd att köpa några just nu. Det är ju inte billigt direkt.

Nu ska jag fixa lunch till min sovande lilla tös, sen blir det att gå ut i solen igen.

Kommentarer
Postat av: johanna

tack så mycket. vrf missade du din bal då?? :(;/

2009-03-25 @ 13:18:24
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com
Postat av: Angela

Hej, roligt att du hittade till mig =)

ja det är alldeles underbart med ett eget rum, men jag saknar redan snarkningarna :)

Din lilla tös var ju såå söt också :)

2009-03-25 @ 15:57:08
URL: http://www.angela82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback