Historiskt ögonblick

2009-03-29 20:41:51 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Ja, ni kommer nu att få bevittna ett historiskt ögonblick i mitt liv. Det här kommer att bli och förbli mitt första men även det sista sport inlägget i min blogg.

Var det någon mer än jag som satt bänkad framför tven under den spännande skidskyttetävlingen med Helena Jonsson? Jag blir så otroligt nervös och upphypad när jag ser sådana här tävlingar. Lite det som gör att jag inte kan följa tex fotbolls VM. Jag blir så otroligt arg och besviken när de förlorar. Många gånger känns det nästan som att jag själv varit där o spelat. Mitt psyke klarar inte riktigt av den form utan stress som det blir att följa ett sportevenemang.

Hur som helst så valde jag iaf att se dagens tävling efter att ha följt tävlingen i fredags och då blivit lite för insatt för att dissa dagens.
Helt fantastisk vinst tycker jag och spännande in i sista sekund. Eller va tycker du pappa?

Nu är vi just hemkomna från våra vänner. Mira ska läggas och sedan blir det soft i soffan. Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Therese

Ja,det var riktigt spännande famför TV:n

Tobias och Sandra var också hemma hos oss,så vi satt

allihop där och hejade på Helena(även mamma).

Men du behöver ju inte bli så nervös!! Det är ju trots allt bara på TV!(Ha,Ha).Ha en bra da!

Och kör försiktigt hem på fredag!!

Kram pappa

2009-03-30 @ 09:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback