Långväga besökare...

2009-03-01 22:15:28 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Har inte hunnit med datorn idag. Har varit på vift hela dagen och nu ikväll har vi haft besök av Mickes bror och några vänner från dalarna. Trevligt med långväga besök.

Mira har vart på sitt allra soligaste humör trots en sen kväll igår och en jobbig natt. Hon sover verkligen aldrig längre även om vi lägger henne senare. Nu får det va slut på nattsuddande ett tag iaf o tillbaka till rutinerna. Nu har tanden brytit igenom och förhoppningsvis kan vi återgå till att sova hela nätter om 3 veckor då Mira planeras få sitt egna rum.
Ska bli så roligt att inreda ett litet rum till henne. Har inte bestämt än hur det ska se ut dock. Tänkte ta en sväng till IKEA i veckan och drömma lite.

Nu ska jag hoppa i säng för jag är sjukt trött trots att jag sovit 2 timmar middag idag.
Vi hörs mer i morgon vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback