Sjukstuga

2009-03-06 08:23:00 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Ja vårt hem kommer nog mer o mer att förvandlas till sjukstuga idag. Mira är verkligen inte på topp. Igår kväll började vi se att det rann ur näsan, under natten har hon hostat jätte mycket och nu är hon lite varm. Nässpray o näsdukar kommer det att gå åt.

Jag som var så lycklig över att vi var friska och att vi varit det ett tag. Jaja...har man små barn så ska det väl märkas, eller va tycker ni?

Natten blev ok iaf trots hosta. Mira vaknade vid halv sex o ville ha flaskan. Så hon håller fast vid varannan bra natt fortfarande.

Jag som hade planerat att gå till IKEA idag då jag inte hann det igår. Jag kommer aldrig att komma iväg till nåt IKEA. Det är nog inte meningen att Mira ska få nåt nytt rum.

Kommentarer
Postat av: Linda

Inget roligt när de små liven inte mår bra. Här har vi också sjukstuga till och från. Hoppas lilla sötnosen snart kryar på sig!



kram!

2009-03-06 @ 09:06:15
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback