Skön dag, skön natt...

2009-03-04 09:17:45 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Det blev ingen bio igår. Tyvärr. Men vi hade en jätte mysig dag iaf. På kvällen hade vi besök av Miras gudföräldrar. Det blev en trevlig avslutning på kvällen.

Idag ska jag ut o gå med Marlene o hennes John sen har jag tvättid resten av dagen. Så jag vet vad jag ska göra idag iaf. suck o pust. Tvätta är inte min favorit sysselsättning direkt.

Inatt sov Mira till halv sex innan hon krävde mat. Törs man hoppas att hon snart kommer att sova hela nätter igen??? Troligtvis inte. Men jag tänker hoppas en liten smula iaf.



Kanske hinner jag ta en liten sväng till IKEA idag mellan tvätten. Hihi. Måste ju börja planera till Miras rum nu! Verkligen jobbigt....verkligen....NOT! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback