Skynda, skynda...

2009-03-12 16:20:33 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Måste säga att det är tur att jag har så otroligt mycket att göra idag... det gör ju att tiden går lite snabbare. Fast jag vet inte om jag vill att det ska bli fredag. Vore verkligen en helgförstörare att få reda på att jag inte har nåt jobb kvar.

Vi ska till Uppsala i helgen och hälsa på Makens bror och fru. Ska bli jätte skoj. Vi åker imorgon och så kommer vi hem igen på söndag kväll. Vi får väl se om jag hinner uppdatera nåt under helgen eller om ni får försöka överleva utan mina blogginlägg i 3 hela dagar, Måste vara hemskt jobbigt för er ;) Haha.

Idag har jag iaf som sagt ett fullspäckat schema. Jag o Mira fördrev förmiddagen på bibblan/stan samtidigt som jag försöka hinna med lite tvätt. I eftermiddag har jag tvättat och snart ska jag iväg o träna. Ikväll blir det lagamat, tvätta, stryka, handla, packa och ev hinna med 5 min nervarvning i soffan innan läggdags. Suck o pust... kommer bli en sen kväll.

Nu ska jag köra igång med mina aktiviteter så att tiden inte försvinner för mej helt.
Ha en bra kväll kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback