Vem sa att man behöver sova 8 timmar?

2009-03-14 08:09:02 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Ja, nu sitter jag här igen efter en natt med ganska lite sömn. Självklart kom vi i säng sent igår kväll.

Mira lade sig också en timme senare än vanligt och somnade som en stock i sin lilla koja. Vi lyckades göra en liten koja med hjälp av soffkuddar och bord. Hon sov bra fram till klockan två då hon tyckte det var dax att vakna. Efter en flaska så somnade hon om igen. Morgon tyckte Mira det var redan klockan sex. Kan ju säga att jag inte var direkt överlycklig över det. Efter ytterligare en bajshistoria så var det bara att gå upp då.

Mira har levt nu i 4-5 dar på endast gröt, välling och frukt. Vilket resulterar i en dålig mage utan like. Idag måste vi försöka få i henne nåt mer än gröt o välling. Jag som  för en gångs skull packade i bara det som skulle gå åt och inte en massa överflödigt får ju tyvärr ångra mej bittert. Ser ut som att jag och Lena får gå på shoppingtur idag och införskaffa lite kläder till Mira. Va synd!;)

Jag hoppas att kläderna klarar sig idag faktiskt. Några fler sådana här blöjor klarar jag inte av att byta iaf.

Nu ska vi gå och käka lite frukost. Våra värdar har tyvärr inte vaknat ännu... men jag ska nog lyckas hitta nån liten matbit i kylskåpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback