Framsteg hela tiden...

2009-05-12 09:04:42 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Igår hade vi en fullproppad dag återigen. Måndagarna brukar bli lite av en stressig dag.
Jag och Mira började med en tidig morgon promenad sedan skyndade vi hem, åt mellanmål och sen ut på stan och träffade Malin (Som för övrigt borde ligga på BB nu!:))

Efter lunch bar det av till öppna förskolan. Var riktigt trevligt igår tycker jag och Mira verkade trivas bland barnen. Hon sprang omkring med gåvagnen, åkte ruschkana och gosigosade med alla som ville. :)

Ett steg tog hon också utan att hålla i sig och enligt Marlene tog hon även något mer när jag inte tittade på. När vi försöker få henne att gå genom att locka på henne vägrar hon. Jag tror att de steg hon tagit än så länge är ganska omedvetna och oplanerade. Men sååå kul att hon går iaf.

Idag är maken hemma. Solen skiner och jag känner mej sugen på en låååång promenad. Någon som vill hänga på?
Tänkte lägga in lite bilder här på bloggen i eftermiddag också. Vi får se vad jag kan hitta för roligt att visa er.

Önskar er en toppen tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback