Hängig som en snötung häck...

2009-05-07 12:48:21 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag är en konstig dag... jag är på lite depp humör. Bara att hoppas att det beror på vädret.
Ni vet... man kan ha sådana dar ibland då allt känns jätte negativt... även fast det kanske inte är så synd om mej och så negativt allting egentligen.

Skulle ni fråga mej vad som är jobbigt och som gör att jag känner mej hängig skulle jag inte kunna förklara. Det bara är så. En massa småsaker som blivit större än dom egentligen är.

Mira springer omkring på golvet som vanligt. Hon har kommit på att det är jätte roligt att gå ut och gå med våra stolar/pallar. Så nu står det stolar och pallar över hela golvet. Inte nog med att det är stolar överallt, det ligger även böcker och papper och leksaker och tvdosor och cdskivor och massa saker utspridda överallt.
Jag har gjort några tappra försök till städning men på nåt konstigt sätt så har jag en svans efter mej som river ut allt igen.
Ikväll får vi besök av ett par vänner och det ska bli jätte kul förutom att jag måste städa innan dom kommer. Vart börjar man?
Jag måste städa och handla och tvätta och reda ut vad det är som gör mej deppig. Allt innan kl sex. Dax att röra på påkarna nu då.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ojdå,de var inget kul att höra att du har en deppigdag men och andra sidan är det ju helt okej att ha en sån dag oxå utan att veta exakt vad det beror på. Hihi,ja det där med att försöka städa när man har en liten hemma som tycker exakt tvärtemot och vill ha alla sakerna utsprida överallt kan inte vara lätt men och andra sidan så har du ju ett tålamod inte finns i denna värld, hehe ! =) Hoppas ni får en trevlig kväll med era vänner, själv ska jag på smyckeparty hos Helen så får se om man hittar något som kan passa en i smaken =) Vi hörs vännen,hoppas du hinner klart allt innan kl 6 =) Kraam Kraam !

2009-05-07 @ 16:33:43
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback