I brist på annat...

2009-05-26 22:33:02 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «


Nu har paketen blivit inslagna... och tvätten strykt.



Jag är TRÖTT!!! Sitter och väntar på att Maken ska komma hem. Sen ska jag SOVA! Roar mej med att lägga in lite bilder från tidigare idag.



Även Mira snodde åt sig en kaka under fikat hemma hos M&J i dag. Enligt mej får hon inte fika ännu, men enligt henne själv så gör man som man vill när ingen ser på och säger ajaj. Denna kakan satt hon helt plötsligt med i munnen utan att varken jag eller maken sett hur den kom i hennes ägo.



En stolt moder håller sin lilla Sötnos.



Kram o gonatt hälsar jag genom att sätta in en bild på Mira där hon kramar nytillskottet i hennes mjukisdjursamling. En giraff som enligt hennes farbror ska föreställa en häst. (Han vill nämligen att Mira ska bli en häst tjej när hon blir stor) Har du nångång sett en prickig häst???

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hoppas ni får en fin dag och många grattiskramar från oss.



Therese, har du glömt att Pippis Lilla gubben är prickig ;)

2009-05-27 @ 00:29:36
Postat av: Morfar

Krama Mira från morfar och gratta.Ha en bra dag och ge Mira riktigt mycke tårta idag!

2009-05-27 @ 09:09:32
Postat av: Linda

Grattis på 1-årsdagen Mira! Hoppas du får en helt underbar dag!! :-)

2009-05-27 @ 09:29:28
URL: http://lindaskriver.blogspot.com
Postat av: Cicci

Ja men Therese! Lilla gubben är ju prickig.. :) Hoppas allt är bra med er! Kram

2009-05-27 @ 17:07:23
URL: http://ragerasbasta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback