Inredningsfynd

2009-05-05 22:18:18 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Jag hittade inga kläder till mej själv idag, men istället blev det lite inredning. Känns bra att få fylla de tomma fönstren lite.



Alla mina blommor har en efter en dött ut, så idag blev det plastisar istället. Känns som ett säkert kort till sommaren. Tro det eller ej, men det enda jag lyckats hålla vid liv är en orgide. Tyvärr ärvde jag inte mammas gröna fingrar.



Vasen ser kort ut men är egentligen en halvmeter lång. Skitsnyggt i vårt stora fönster.



Läckra ljuslyktor. 25 kr styck.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jätte fina! Alltid lika kul att få piffa till hemmet, längtar tills vi har kommit så långt med husbygget också, ska bli så himla kul :)



Nu väntar sängen för mig, sov gott o dröm sött! Kram Jenny

2009-05-05 @ 23:51:16
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Carro

Vilka fina grejjer du köpt! :-)

2009-05-06 @ 17:45:33
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback