Mammamaffian på promenad...

2009-05-13 10:53:12 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Har just vart ute på en mysig promenad med mammagruppen. Det var skoj att träffas med tanke på att vi inte setts på jätte länge nu. Bebisarna är inte bebisar längre. Tänk att magarna blev bebisar som nu är barn. Ofattbart va fort tiden går.
På tal om går så ligger Miras max steg nu på tre steg. Hon är fortfarande lite skeptisk och tar steg bara när hon "råkar" göra det. Alltså inte alls för att hon vill gå egentligen :)

Idag har vi inga fler planer. Jag ska väl ta tag i lägenheten och diska lite eller så... annars blir det att ta det lugnt idag. Kanske ska ge mej ut på ytterligare en promenad i eftermiddag. Gäller ju att passa på när solen skiner.

Tack tjejer för en trevlig förmiddag! Nu ska jag fixa mat till min sovande lilla tös.
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback