Modell för en dag...

2009-05-01 16:35:25 Allmänt
» Kommentarer(2) «


Jag var som ni kanske vet till kungliga huvudstaden och gjorde en fotgrafering med en proffisionell fotograf. Nu har jag äntligen fått bilderna. Det var en lång väntan trots att jag fick dom levererade innan det egentligen var utlovat. Ja ni vet... med mitt tålamod så är allt mer än 10 min låååång väntan.

Jag är iaf nöjd med bilderna. Vad tycker ni?







Fotograf: Emelie Ohlsson

De var de bilder ni få se idag. Fler kommer framöver :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Förstår att du är nöjd med bilderna! De är verkligen jättefina. Den första blev min favorit! :-)

2009-05-01 @ 23:22:00
URL: http://lindaskriver.blogspot.com
Postat av: Jenny

Åh vilka fin bilder! Och den svarta klänningen är underbar, vart är den köpt? Ska läsa ikapp nu efter helgens jobb : ) Hoppas ni haft en fin kväll! Kram Jenny

2009-05-03 @ 22:55:52
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback