Slager för hela slanten...

2009-05-14 21:03:25 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Idag har jag inte hunnit skriva nåt. Konstigt med tanke på att jag verkligen inte gjort nåt vettigt alls idag.

Om 4 min blir det slager. Inte för att jag känner för det nåt vidare... men jag har inget bättre för mej helt enkelt. Kan ju hoppas att dom bjuder på någon bra låt iaf o lite rolig underhållning. Programledarna brukar ju ha ett fin fint manus med massa skojjiga skämt... Eller INTE!

Imorgon åker jag snålskjuts med en tjej i dansgruppen till Ullared. Jag har egentligen inte alls så mycket pengar att handla för där.... men när hon ändå frågade och jag inte hade nåt annat för mej så kunde jag ju inte annat än att tacka nej. Ullared och jag är ju inte ovänner direkt. Någon ett års present och nåt roligt till Makens syrra i 17  års present ska jag nog också kunna hitta.

Nä, nu börjar det på tven. Dax att kila. Man vill ju inte missa den fantastiska öppningsscenen. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback