The truth and nothing but the truth...

2009-05-20 12:00:29 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Jag har blivit utmanad av Jenny och självklart antar jag utmaningen. Men hjälp va svårt det var. Jag har funderat sen igår och jag är fortfarande inte nöjd med svaren.


...Berätta 7 sanningar om dig själv:


* Jag är en riktig tidsoptimist! (Men lyckas ändå oftast  komma i tid. Då svettig som få och med andan i halsgropen så klart)
* Jag är oerhört stolt över min fina dotter och skulle helst av allt prata om henne jämt.
* Jag älskar familjespel, men är en oerhört dålig förlorare. Jag och Maken har enats om att aldrig spela ett spel bara vi för det har alltför många gånger slutat i slagsmål.
* Jag följer EN serie slaviskt som jag inte får missa o det är Greys anatomy.
* Jag älskar djur och drömmer om att i framtiden få äga min alldeles egna lilla misse. Ska bara övertala min katthatande make först.
* Jag är ett datafreak och helt fast i bloggens värld.
* Jag äter inte fil, blodpudding eller suchi.

Jag utmanar:
Marlene
Jenny P
Carro

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för utmaningen vännen, det är väl lika bra att anta sej den då.. hmmm, måste bara fundera ett tag på vad jag ska skriva.. men svaren kommer senare ikväll, promise !=) Hoppas ni har en underbar dag i solen! kramiz!

2009-05-20 @ 12:39:40
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback