Dagen före dagen...

2009-05-26 20:21:13 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Nu har jag bakat och städat och tvättat och fixat. Man skulle ju kunna tro att det mesta är klart till imorgon, men det är det tyvärr inte. Det ser på nåt konstigt sätt inte ut som att jag gjort nåt här hemma idag. Tvätten ligger överallt. Miras leksaker är utspridda på golvet. Det behöver dammsugas bort dammråttor och köket ser ut som att en tornado dragit fram.

Lite matt blir jag när jag tänker på det. Min rygg värker och huvudet vill bara sova.

Ska försöka få i mej nåt att äta nu och sen ska jag ta tag i tvätten och inslagning av presenter. Golven och fin plocket hinner jag med i morgon.

Vissa dagar önskar jag att det var mer än 24 timmar på ett dygn. Idag är en sådan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback