Ajajaj

2009-11-26 10:16:03 Graviditeterna
» Kommentarer(3) «


Min foglossning blir bara värre och värre! Jag blir galen på det här snart. Jag har varken tid eller möjlighet att sitta i soffan hela dagarna och inte kunna röra på mej.
På kvällarna nu så är det näst intill olidligt och jag börjar fundera på om jag måste skaffa fram kryckor så att jag kan gå mellan rummen här överhuvudtaget.

Jag som hade planerat in en julklappsshopping runda idag... är ju tveksamt om jag fixar det. Får nog bli internet shopping för mej i år.

Ursäkta min klagovisa... men jag blir bara så less på att ha ont o må dåligt hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Carro

Å fy va jobbigt din stackare!



Jag förstår dig verkligen med hur det är när man behöver göra saker men inte kan.. Det är så frustrerande och ledsamt! Och jobbigare blir det ju när man har ont :-(



Har du prövat om ett sånt där bälte fungerar?

Kram

2009-11-26 @ 11:08:10
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/
Postat av: Charlotte - Gravid

usch vad jobbigt det måste vara med foglossning, jag har haft turen och sluppit det helt. Hoppas det blir bättre.



Vilken söt bild på Mira på headern :)



Kram

2009-11-26 @ 13:33:49
URL: http://charlottegaines.blogg.se/
Postat av: Tova

Usch då :( har inte känt av något sådant ännu, nästan så jag är nyfiken på hur det känns...

har mest problem med mina j*kla ben...

hoppas kvällen varit mysig ändå! snart helg :)

kram

2009-11-26 @ 20:17:21
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback