Andas in andas ut

2009-11-01 13:09:14 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Hinner sätta mej och andas i ungefär 2 min.

Den här förmiddagen har verkligen gått i rasande tempo! Mira har tyvärr varit super trött och hon var nära att somna sittandes medans hon åt på en kaka tidigare i dag. Inte likt henne att somna sådär hur som helst.

Lyckades iaf hålla henne vaken till strax innan ett. Nu hoppas jag att hon sköter sig exemplariskt mot hennes kära Gudfar som ska vara barnvakt medans jag har mykidoo party.

Kan inte låta bli att längta tills klockan är åtta och jag får sätta mej och pusta ut.
Klockan åtta är förhoppningsvis bilen såld, maken hemma, Mira sovandes och magen mätt och belåten.
(Den ev. köparen som kollade på bilen i förmiddags var mycket intresserad, nu är det bara ett litet MEN innan den är såld)

Hoppas din söndag är lite lugnare än min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback