Datorn har kraschat!

2009-11-04 07:31:46 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag sov Mira till kockan sju! Det var fantastiskt skönt med sovmorgon måste jag säga. Hoppas hon fortsätter sova till den tiden... men det är väl att hoppas för mycket är jag rädd.

Berättade jag igår att vår dator pajjade? Förmodligen moderkortet i den som gått sönder helt plötsligt. Ska lämna in den för lagning idag. Bara att hoppas att inte alla bilder o så är pajjade när vi får tillbaka den. Fy, hemska tanke!
Den närmsta veckan kommer det alltså att bli lite si så där med dator. Har jag tur kan maken ta med sin jobbdator hem på kvällarna åtminstone.

Kan nog bli nyttigt för mej att försöka klara dagarna utan dator. Fågan är väl bara vad jag ska hitta på under tiden Mira sover. Nu har jag ju inget att smita till längre och strunta i städning.

Hoppas ni får en fin onsdag.
Jag och Mira ska träffa Louise o sötis Ella för att käka lunch. Trevligt med en lunch på stan bara vi tjejer!

Kommentarer
Postat av: Annah

Skaffa en extern hårddisk att ha alla bilder på som extra kopia. När man lämnar in för lagning finns nämligen risken att de tömmer hela datorn!



Råkat ut för det själv. Nu har jag en datakunnig man som lyckades rädda alla bilder (från 2002).

2009-11-05 @ 19:26:56
URL: http://elsklingen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback