Fredagen den 27 nov

2009-11-27 08:41:25 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag väckte jag Mira halv sju när jag fick looooov att gå på toa. Tyvärr hade hon inte en tanke på att somna om och fick istället gå upp och kika på bompa. Jag fick sova en stund till då maken ändå skulle upp till jobbet och hade ett öga på Mira medans han gjorde sig iordning.

Det regnar idag med! Jag är så arg på detta vädret nu. Vi har inte varit ute och myst i parken på hur länge som helst jag o Mira. Tom jag saknar att gå ut o leka... Mira saknar det förmodligen ännu mera. Mitt dåliga samvete bara växer och växer för varje dag.

Fredag idag och vi har inga planer... jag är fika sugen... eller rättare sagt sällskapssjuk. Någon som vill träffa mej o Mira nu på förmiddagen???

Nu ska jag sätta mej och gå igenom lite barnkläder/bebiskläder. Ska lägga alla 50-56 kläder i en låda o kika igenom lite vad vi har tills bebisen kommer. Har lite andra kläder i andra sorlekar som jag ska lägga ut på tradera nu. Hoppas på att tjäna några extra julklappspengar.


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det är verkligen tråkigt väder! Här regnar det iofs inte idag, och det är skönt eftersom Vendela är på förskolan.



Ja jag ska ligga still idag och det gjorde jag igår. Förutom att jag måste hämta Vendela på förskolan, och det måste varit det som satte igång sd. Tyvärr så kan vi inte lösa det på ngt annat sätt då Ronnie måste jobba heltid de 2 dagar han jobbar..

Bricanyl har jag inte fått, det ville inte min läkare ge mig. Han sa att vi får försöka med vila först.



Men stackare! Att du har så onda sammandraningar :-( Bebisen kanske kommer lite tidigare den här gången, för inte hade du väl så ont med Mira?

Och nej, om du fick lida av att gå i trappor med Mira så får du nog strunta i det den här gången :-)

Kram

2009-11-27 @ 11:56:11
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback