I pysseltagen

2009-11-04 18:02:46 Syhörnan
» Kommentarer(1) «


Idag har jag lånat minst 5 syböcker på bibblan. Nu ska jag ta tag i detta med att sy något fint till Mira och bebis.
Dax att beställa lite tyger. Dels så ska jag beställa tyg till en suflett och sedan blir det några fina barntyger.

Frågan är bara vilka tyger och vart ifrån...
Stoff och stil har jätte mycket fint
Jofotex har också fått en ny webbshop med flera av sina fina retro tyger



Ett annat ställe jag vill beställa saker från just nu är Panduro.
Satt och drömde tidigare idag vad jag vill ha för pyssel til julen. De här två ljuslyktorna måste jag ha!



Har ni börjat planera julen ännu?
I år ska vi bjuda hit våra familjer till oss så nu måste jag ju pynta lite iaf. Men vår svarta gran får mamma stå ut med. Jag tänker inte köpa en ny för hennes skull. En svart gran blir också julstämning, jag lovar!

Nu håller lillstrumpan på att somna i soffan, tror jag måste underhålla henne sista timmen.
Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: marlene

hej.. vilka roliga länkar du lagt upp. vart hittar du allt. nu blev jag oxå sugen på att sy..



kram kram

2009-11-04 @ 20:57:26
URL: http://johnlittle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback