Korttagning inför försäljning

2009-11-02 19:13:40 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


NU är jag så sjukt trött.
Även denna dagen har går i hundrasjuttio.

Imorgon ska mäklaren ta kort på vår lägenhet. Därav stressen idag. Än är vi inte klara... men det får vänta till morgondagen iaf och så hoppas jag att vi hinner klart då.

Mira har varit sååå otroligt pappig idag. Maken har inte fått röra sig ur fläcken. Det enda hon varit nöjd med är när hon fått sitta i hans knä eller när han legat på golvet och lekt med henne. Jätte bra en dag som denna då man vill få massor gjort.

Jag har fått en attack foglossning nu också. Smög sig på mej under gårdagen och så idag är det värre än någonsin. Ska till bm imorgon så jag ska väl ta upp det då få se om hon har något tips. Gick jag inte som en anka innan så gör jag definitivt det nu!

Nä... nu blir det tyvärr soffan och lite mat. Orkar inte ens sitta upprätt här på stolen.

Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Fy för foglossning, jag tyckte att ett bälte hjälpte mycket.



Sv: Ja det är verkligen kul att ta kort på de små sötingarna. Bodyn är en Alfons Åberg som jag har köpt i Ullared för 39 kr (!)(det finns små guldkorn där) ;)Alfons och Milla-kläderna har riktigt bra kvalité tycker jag.



2009-11-02 @ 19:28:10
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback