Misslyckad ibland...

2009-11-01 22:03:40 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «





 



Hur jag hunnit med att ens vara ute i lekparken med min dotter idag är ett mysterium.
Tycker dagen gått i rasande tempo. Fick lite dåligt samvete idag efter middagen då jag riktigt kände hur lite tid jag verkligen ägnat åt min dotter idag. Visst har hon hängt med mej hit o dit, ut o in hela dagen... hon har fått sin mat och som sagt tom lekt i lekparken två ggr under dagen... men ändå känns det som att hennes mamma inte varit riktigt närvarande. Jag har haft så mycket annat att göra och tänka på idag att jag inte orkat fokusera på Miras behov.
Självklart har jag inte glömt henne helt och självklart har jag kramat om henne lite extra då hon varit ledsen eller så... men jag har inte varit så där extra närvarande som jag önskade att jag alltid kunde vara mot mina barn.
Kanske har vi föräldrar sådana här dagar ibland. Dagar då man känner sig lite misslyckad som mamma.

Jag får ta igen det imorgon... fast om jag ska gå efter hur det såg ut när maken kom hem ikväll så tror jag att min dotter kommer skita blankt i sin mamma imorgon. Pappas tjej är vad hon är.


Kommentarer
Postat av: unique

Vilka fina höstbilder =)

2009-11-02 @ 10:47:56
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Vilka söta höstbilder!



Det var jag som var på klädpartyt i söndags.

Ha en fin kväll!

2009-11-02 @ 18:58:14
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Gud va söt mössa! Ja och tjejen också såklart! :)

2009-11-02 @ 21:14:57
URL: http://jassenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback