Mysig advent

2009-11-29 16:44:58 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «





Idag har vi haft en mysig dag... och än är den inte slut.

Sitter just nu i massa husdrömmar. Vad ska inhandlas och vad ska göras? Mätte och planerade en del när vi var där och kikade idag. Nu längtar jag massor tills vi ska flytta in!
Verkar som att det blir några dagar tidigare än planerat. Den 11 december för att vara exakt. Då har vi två helger på oss innan jul. Känns bra. Blir att betala lite dubbel hyra och så... men det får det vara värt. Finns ju inte en chans att vi skulle klara att flytta allt på bara en helg som vi gjort förrut.

Jag har packat några kartonger idag också... gäller att ligga i nu om vi ska kunna flytta om två veckor.

Nu ska vi ge Mira lite mat, sen ska vi åka på julskyltningen en kortis innan det blir fotboll på tven. Jag ska INTE se på fotboll. Nej fy, hemska tanke... spelar ingen roll att det är Zlatan som spelar. Räcker att jag vet det. Jag ska lägga ut en massa kläder på tradera ikväll. Vill inte, men måste... blir det inte klart nu innan flytten så blir det aldrig klart. Jag får ha pengarna i huvudet när jag sitter där och krånglar med att få in allt.

Vi hörs vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback