Några nyheter!

2009-11-06 19:36:19
» Kommentarer(3) «


Den här helgen kommer att gå i Mykidoos tecken. Jag har två visningar inplanerade vilka jag verkligen ser fram emot. Ska bli lika skoj som vanligt att komma ut och sälja lite.

Mykidoo har kommit med några vinternyheter nu också! Har jag ju missat att visa er.

Jätte söt sovpåse/nattlinne som bebisen och Mira med största sannorlikhet kommer att få sova i till jul:)

       


En tvådelad pyjamas till den tuffe killen eller tjejen


En varmare vintermössa med coola ögon

   
En sagobox med Sagobok, dvd film, pysselbok och kritor, till kanon priset 129 kr!
Perfekt julklapp till de små barnen. (Rekommenderas till åldrarna 3-7 år.)


När jag ändå är inne på Mykidoo kan jag ju inte låta bli att tipsa om tävlingen jag har på min sida. På söndag kommer jag att dra den lycklige vinnaren. Skynda er att vara med och tävla ni som inte gjort det än.
Ni hittar en länk i vänstra menyn här på min blogg.


Kommentarer
Postat av: natasha

vad häftiga pyjamaser :)

2009-11-06 @ 21:43:33
URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Postat av: Tina S

Härliga kläder!

Jao den brukar vara livlig på kvällarna, lr morgonrna.. men inget nu på två dagar.. den sparkar mest när jag äter istället :P

Vet ni vad det är för kön som ska komma? :D

2009-11-07 @ 10:01:46
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag har handlat en massa MyKidoo kläder till bebis redan, sååå fina ju!! ;-)

2009-11-09 @ 11:07:42
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback