Pappasdag

2009-11-08 16:58:44 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Det är med sorg i hjärtat jag firar farsdag utan min pappa. Hade jag varit "hemma" nu hade jag bakat en tårta och uppvaktat min bästaste pappa på det trevligaste sätt jag kunde komma på.

Du ska veta pappa att jag är glad över att du finns. Aldrig är något omöjligt för dej och det är en sida jag beundrar. Du fixar och du donar och du hjälper oss med allt vi inte fixar själva. Utan dej hade vi aldrig fått bilen såld, utan dej hade det inte sett ut som det gör här hemma och utan dej hade jag inte varit den person jag är idag. Tack pappa för att du är den du är och att du är den bästa morfar Mira kunde fått!


En gammal bild från i somras på Mira och hennes morfar.

 

Mira har iaf firat sin pappa idag med paket och massa kramar

Här sitter hon och pappa och myser i soffan på morgonkvisten.

(Gissa vem som varit utomlands?:))

Dagen till ära i sin nya "I love Dad" body


Kommentarer
Postat av: pappa

Tack!!

Det värmer! Jag älskar er också!!!

Kram PAPPA

2009-11-08 @ 17:49:25
Postat av: pappa

Tack!!

Det värmer! Jag älskar er också!!!

Kram PAPPA

2009-11-08 @ 17:50:11
Postat av: Tina S

Mkt härliga bilder :D

2009-11-08 @ 18:29:23
URL: http://onodiginfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback