Papperen signade!

2009-11-24 20:31:53 Försäljning lägenhet
» Kommentarer(4) «


Nu är lägenheten inte längre vår! Känns så otroligt bra och ni kan inte ana hur glad jag är just nu. En sten har verkligen lättat från mitt hjärta.

Det har varit många turer hit och dit men till sist fick vi ett bud och vi valde att ta det.

Efter de första två visningarna var det två intresserade. Pga av vissa omständigheter så blev det inget bud från någon av dom. Vi valde att ha en till visning i söndags. Det kom inte jätte många på visningen, men igår visade det sig att tre stycken var intresserade. Vi fick ett bud direkt och det låg på utgångspriset. Idag har det varit många turer hit och dit och ett tag trodde jag att det inte skulle bli någon försäljning av iaf. Till sist valde vi att tacka ja till det första budet och vara nöjda med det.

Vi är som sagt både lättade och glada.

Nu ska jag sätta mej ner och planera till huset. Nya gardiner, ny soffa, nya färger på väggarna, julpynt och annat skoj.

Inflyttning till huset kommer att bli den 15 december. Vi tar tacksamt emot både bärhjälp och barnvakt. (Stora flyttlasset går förmodligen helgen den 19-20 dec)


Syns det att vi är glada eller?:)


Kommentarer
Postat av: Theodora

Vilken fantastisk nyhet! Många grattis från mig och hela familjen!

2009-11-24 @ 22:50:09
URL: http://theodoraaa.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh va underbart!! Grattis :-)



Måste ha släppt en stor sten nu..

Kram

2009-11-25 @ 07:35:31
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/
Postat av: Oktbebbe09

Vad underbart!! GRATTIS!!



2009-11-25 @ 11:56:23
Postat av: Emilia

PAX för at vara barnvakt!!!

2009-11-25 @ 14:32:15
URL: http://milliegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback