När livet ändras över en dag

2009-11-17 08:47:53 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Ikväll är det sista visningen för vår lägenhetet. Jag hoppas såå att det kommer fler än det gjorde i söndags, eller att de som kommer åtminstone är riktigt intresserade.



Sitter här och skriver samtidigt som jag kollar mina älsklingssidor på nätet. Sådana sidor som alltid kollas direkt på morgonen.

Började kika runt på mina favvobloggar och då hamnar jag inne hos en tjej jag följt ganska länge. Hon är också med i samma mammagrupp som mej här i stan. I hennes sista inlägg berättar hon om att hon igår varit till läkare för att få besked om vad som är felet med sina bröst som hon har så ont i. Läkaren berättar då att det förmodligen är en inflammatorisk bröstcancer. En väldigt aggresiv sort av bröstcancer.

Helt plötsligt blev alla mina problem i livet så otroligt små.
Tänk att mitt i planer på giftemål, flytt till nytt hus och i slutet av en graviditet få reda på att du har cancer och kanske måste börja med cellgifter veckan därpå.

Vill bara säga att alla mina tankar går till dej och din familj idag. Jag är övertygad om att du och alla dina pojkar kommer att ta er igenom det här.



Livet är bra orättvist ibland!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, alla problem man har är ju relativa till var och en men detta hemska var ju något fruktansvärt hemskt !!!! Som therese skrev här ovan så går oxå mina tankar till dej och din familj !!

2009-11-17 @ 08:53:58
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för att du tänker på oss! Ja, jobbigt är det verkligen... men man får ta en dag i taget och försöka ta sig igenom detta! Kram!

2009-11-17 @ 18:04:24
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback