Smart eller vad?

2009-11-07 08:05:51 Mira växer & utvecklas
» Kommentarer(1) «


Mira har blivit så medveten om att hon gör bus och fel ibland. En ny sak hon börjat med är att när jag säger nej till en sak så knuffar hon på mej och försöker vända bort mitt huvud för att jag inte ska se. När jag då tittat bort ett ögonblick så fortsätter hon med sitt bus, samtidigt som hon har full koll på mej ifall jag kikar tillbaka på henne.

Nu har hon iaf överbevisat oss om att hon inte är för liten för att förstå ett nej. De gånger hon inte lyssnar på nejet så är det för att hon själv inte vill.

En busig tjej har vi och en ganska smart en.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihihi ååh vad jag känner igen mig :D Roliga våra små!



Lycka till med visningarna, jag har en visning i morgon, ska bli jätte kul :)



KRAM!

2009-11-07 @ 12:17:42
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback