v 32 - Kärlek!

2009-11-13 08:06:11 Graviditeterna
» Kommentarer(2) «


Ännu en vecka avklarad. Jag hinner verkligen inte med.

Den här gången ska jag enbart ta upp alla positiva saker med min graviditetet:
- Bebisen sparkar och verkar ha det bra i magen. Underbart att känna livstecken hela dagarna.
- Jag har gått NER ett kg sedan jag var hos bm förra veckan.
- Jag sover hela nätter utan att vakna och behöva gå upp och kissa eller vakna av mina foglossningsbesvär.
- Mira gosar med magen dagligen och även om hon kanske inte förstår att det är ett litet syskon där inne så är hon otroligt mysig mot mej just nu.
- Trots mina sammandragningar så är bebben kvar i magen och jag kan fortfarande utföra alla dagliga sysslor.
- Vi har nu ett hus där hela familjen kommer att få plats och inte behöva störa varandra alltför mycket på nätterna.

Den här veckan ska bli en bra vecka. Om jag intalar mej det redan nu så kanske jag kan försöka tänka positivt i alla de situationer då det känns tungt och jobbigt att vara gravid. 
Trots allt så går vi och väntar på ett av livets största mirakel och att vi har fått möjligheten att få ett till barn är fantastiskt. Jag längar så efter vår lilla stjärna i magen! 

 


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag är också i vecka 32 nu och försöker också tänka på det positiva! Fick världens sammandragning igår när jag skulle gå för att hämta Alvin på dagis så jag fick stanna upp lite.. Man har inte tid att ta det lika lugnt denna gång. När får ni flytta in i huset?

2009-11-13 @ 08:17:58
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: sandra

Ja det var en bra tajmning men det går nog bra :-) Man får ta en sak i taget, något som jag själv är dålig på.. Vill gärna att allt ska hända på en gång!

2009-11-13 @ 12:44:41
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback