Vårt hus?

2009-11-10 21:47:50 Försäljning lägenhet
» Kommentarer(4) «


Nu har vi varit på en exklusiv visning för bara oss på huset. Det känns bara bättre och bättre. Finns så mycket man skulle kunna göra på huset men ändå är det inflyttningsklart om man inte skulle orka göra något just nu.
Maken kan få leva ut sina snickardrömmar och jag mina inredningsdrömmar.

Mira sprang omkring som en galning i huset, jag skulle vilja säga att hon gjorde sig hemmastadd på en gång:)

Imorgon borde det stora beslutet tas. Lägga ett bud eller inte.
Världens läge har vi iaf då vi är de enda som är intresserade i nuläget. Mäklaren skyller på att visningen var på farsdag, jag skyller på en dålig homestyling inför försäljning.

På söndag är det visning av vår lägenhet. Tänk om vi får det klart med både försäljning och köp på en och samma vecka!? Det vore ju ett drömsenario!

Håll tummarna nu kära ni. Vi behöver er hjälp.

Kommentarer
Postat av: Theodora

Jag håller alla tummar och tår!

2009-11-10 @ 23:22:27
URL: http://theodoraaa.blogg.se/
Postat av: sandra

Hoppas det kommer gå bra med husköp! Vi letade mycket ett tag och var på x antal visningar men hittade inget som föll oss i smaken helt prismässigt och skick.. Tycker det är så svårt!

2009-11-11 @ 09:19:57
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh, jag håller tummarna stenhårt!! :-)



Låter lite som huset vi har köpt. Det går absolut att flytta in där i det skicket det är i nu. Det är liksom inget som akut måste renoveras eller så, men samtidigt finns där en massa grejer man kan göra när tid, ork och ekonomi tillåter. Vi kommer nog bara måla och tapetsera några rum nu först och sen får vi bo in oss lite och se vad vi vill göra...

2009-11-11 @ 09:48:30
URL: http://lindaskriver.blogspot.com
Postat av: Maddis

HOPPAS hoppas =D för eran skull!!

Skönt att det gick bra hos tandläkaren för Mira!

Vilket fint kort det var på dig o magen ;)



Mm, det är jätte jobbigt o inte kunna hjälpa henne.. många tårar har blivit fällda under dessa dagar.. hon har nu blivit något bättre.. inga direkta anfall längre skönt Nu är det bara resten som ska bort oxå.. förhoppningsvis snart!



Hi hi, ja nästa vecka kanske man kan fika.. beror lite på hur det ser ut med fröken =D Om ni har tid o lust.. kanske kan ta det hemma hos mig lr hos dig.. så det blir lite lugn o ro samt så kan din lilla flicka kunna leka oxå =D lr ute i en park =D



Allt bra med er annars??



Kramisar

2009-11-11 @ 14:52:29
URL: http://miixs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback