Besök på förlossningen v 26

2009-10-04 13:18:43 Graviditeterna
» Kommentarer(2) «


Det blev en tur till förlossningen idag. När jag vaknade imorse hade jag ont i ryggen, molvärk i mage och kraftiga sammandragningar så jag ringde in efter lite peppning från min bloggvän Jenny. Tack vännen för att du orkade prata lite med mej trots att du var stressad och påväg bort.

På förlossningen tyckte de att jag skulle komma in på en koll även om jag nyligen varit till läkare, just pga av att sammandragningarna ändrat karaktär sista dagarna.

Gjordes undersökning och läkaren konstaterade att allt såg bra ut. Ingen påverkan av sammandragningarna och molvärken. Så länge jag mår, känner och har det så här så är det alltså ok. Skönt att veta att lilla pyret inte är påväg ut än iaf. Tråkigt bara att jag kommer att ha det så här hela vägen ut. Det tar på både kropp och psyke att gå och ha ont hela tiden. Även om jag inte behöver vara orolig att bebis är påväg ut just nu så finns det ju alltid en viss oro att det ska bli värre om jag gör si eller så.

Nu ska jag iaf krypa upp i soffan och läsa lite medans Mira sover. Gäller att passa på att ta det lugnt när hon är lugn.


Kommentarer
Postat av: Carro

Å va skönt att du inte hade påverkats något av sammandragningarna!

Jobbigt dock att behöva gå omkring med dom hela tiden :-(

Man får inte bricanyl om man inte öppnat sig eller så?

Ta hand om dig! Kram

2009-10-04 @ 15:24:25
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/
Postat av: Theodora

Skönt att det inte var någon fara men mindre skönt att ha ont hela tiden! Foglossningen håller på att döda mig så jag är fruktansvärt glad över att jag slipper sammandragningar -än så länge. Men jag lider med dig eftersom känslan är väl bekant.



Hoppas kanelbullens dag bjuder dig på något godare än smärta idag.



Ta hand om er!

2009-10-04 @ 15:54:05
URL: http://theodoraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback