En fredakväll i soffan

2009-10-02 19:27:36 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Har haft ont i magen hela dagen. Har försökt att ta det lugnt och inte lyfta Mira mer än nödvändigt. En sväng till lekparken fick vi lov att ta imorse då Mira hade spring i benen. Nu har jag precis lagt mitt lilla busfrö och hon ligger och sjunger i sängen. Hoppas hon somnar snart så att jag får se på Idol i lugn och ro och bara ligga i soffan resten av kvällen.

Jag har laddat med mörkchoklad och glass. Inte det bästa för den som försöker hålla vikten i chack, men just denna helgen tycker jag att jag kan få unna mej lite fredagsgott.

Imorgon har jag en massa auktioner på tradera som går ut. Ska bli spännande att se vad jag lycka skrapa ihop i plånboken denna gången. Än så länge ser det helt ok ut och de flesta plagg har fått ett bud på sig iaf. Den här gången lade jag ut lite skor, jackor och kläder som inte jag kan ha längre... och som jag inte kommer att kunna ha sen heller. Första gången jag säljer saker som inte är bebiskläder.

Nä ni... nu är det dax för en alvedon sen ska jag krypa upp i soffan.

Trevlig helg på er allesammans!

Kommentarer
Postat av: Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen

Tack för din kommentar ;) Skönt att veta att man inte är ensam om att tänka så!

Hoppas att det blir bättre med magen och att bebben stannar tiden ut!

2009-10-02 @ 19:36:44
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback