Fest ikväll

2009-10-30 17:44:29 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Ledsen att jag inte hunnit lägga ut någon bild på håret. Tog en del bilder tidigare idag men alla blev suddiga och färgningen syntes inte så bra...så det får bli nya bilder imorgon. Jag är nöjd iaf med håret. Det blev ingen jätte förändring...men lite ljusbrunt som kikar fram på sina håll.
Lite mer höstigt än innan blev det iaf.

Nu ska jag packa in mej själv och stora magen i bilen sen bege mej på 25 års kalas. Jag hoppas att lite friskluft mellan bilen och dörren in ska få mej att kvickna till lite. Just nu är jag sååå trött.

Önskar er alla en trevlig fredá kväll.

Imorgon bär det av hemåt igen för mej och Mira. Fattar inte vart den här veckan tog vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback