Fika, kalas och besök hos farfar

2009-10-29 08:26:38 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Inatt har iaf jag sovit som en stock. Har inte hört ett pip från Mira förrän alla barnen satt vid köksbordet och käkade gröt klockan halv åtta. Känner mej pigg och utvilad. Tyvärr gick Mira upp före sex även idag... så riktigt än har hon inte kommit in i rätt tider.

Idag har vi massa planer. Vi börjar morgonen med en fika på café med ett gäng mammor och barn. Ska bli roligt att träffa alla "gamla" vänner.
I eftermiddag ska jag och syskonskaran ut och fira mormor som fyller 70 år. Jag och min lilla familj kommer tyvärr inte att kunna närvara vid hennes  riktiga kalas, så vi får göra en light variant själva.
Ikväll ska Mira få träffa sin farfar.

Jag hoppas att hon är pigg och på sitt bästa humör hela dagen.

Fy va jag saknar Maken nu! Sjunde dagen han är borta idag. Får några sms då och då som talar om att de har det toppen bra iaf. Tur är ju det. Hade ju inte varit så roligt att få information om att han har det jätte tråkigt och bara vill hem. Även om orden "saknar dej" är de finaste orden som finns just nu.

Nu ska jag fixa iordning mej...dax att åka till caféet snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback