Hemma bäst!?

2009-10-31 18:38:50 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Nu har vi kommit hem jag och lilltjejen. Resan gick jätte bra. Mira somnade efter en halvtimme och sen sov hon i nästan tre timmar. När hon sedan vaknade var hon jätte nöjd o glad sista timmen. Jag är fortfarande helt förvånad över hur det kunde gå så lättvindigt. Tror att vår tjej gillar att förvåna oss ibland.

Imorgon är det fullt upp hela dagen. En ev köpare ska kika på bilen på förmiddagen. Efter lunch ska jag ha en mykidoo vising. På eftermiddagen kommer ytterligare en familj och kikar på bilen. Runt sex tiden kommer sedan Maken hem! Åhh va vi saknar honom nu! Veckan hr gått över förväntan och jag har haft tur som varit bland familjen hela tiden... men nu vill jag bara ha hem honom. Kramar o pussar har vi sparat minsann.

Just nu sitter min prinsessa o kikar på barnprogram. Jag håller på att fundera på hur jag ska göra med läggningen ikväll. Med tanke på att hon sov längre middag så borde hon kanske vara uppe lite längre... men med tanke på hur trött hon ser ut just nu så vet jag inte om jag kommer att kunna ha henne vaken till klockan åtta ens.
Vi får väl se hur det blir.

Efter att hon lagt sig måste jag tyvärr lasta ur bilen och göra den redo för visning imorgon. Någon lugn kväll blir det inte än på några timmar.

Vad har ni för er så här mitt i allhelgonahelgen?


Kommentarer
Postat av: partyblöjan

såhär mitt i allhelgonahelgen har vi inte för oss mycket alls.. :)

Hoppas det går bra med bilvisningarna..

2009-11-01 @ 00:17:24
URL: http://partyblojan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback