Husvisning

2009-10-11 07:46:24 Försäljning lägenhet
» Kommentarer(1) «


Idag är dagen då vi ska gå o kika på huset är är intresserade av. Tyvärr tror jag att det kommer att bli hur mycket folk som helst på visningen och förmodligen kommer det att stiga i pris massor. Vi vet redan 4 st bara i vår bekantskapskrets som ska dit och kika. Känns inge bra det här. Jag hatar när man hittar nåt man verkligen vill ha och så kan man inte på nåt sätt styra så att man verkligen får det.

Ni får hålla tummarna för oss nu.

Kan ju tom bli så att vi inte gillar det när vi väl kommer dit... Fast jag hoppas på en betydligt roligare åtgång än så.

Kommentarer
Postat av: Linda

Gick det bra idag på husvisningen?! Håller tummarna för att det gick bra idag och att det blir ert! :-)



Men jag vet precis hur det är att gå och sukta efter hus man vill ha, men där priserna rusar iväg alltför högt. Det har varit mer än en besvikelse detta året kan jag säga. Men till slut hittade vi ju ett hus som blev vårt!

2009-10-11 @ 17:56:43
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback