Måndag 26 okt

2009-10-26 20:48:35 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «


Idag har det varit fullt upp. Massor utav barn här hemma (Min mamma jobbar som dagbarnvårdare), folk som kommit och gått, träffat Linda och tjejerna, träffat mormor, morbror, varit hem till Emmelie och fikat. Ja som ni kanske förstår fullt upp hela dagen.

Mira vaknade klockan fem även imorse. Jag är glad att jag hade både mamma och pappa uppe då så att jag fick ligga en stund extra. Klockan sex kunde jag inte sova längre... bara att gå upp och ta tag i dagen. Tvingade Mira att vara uppe till klockan tolv och sen inte sova mer än 1½ timme. Ska bli spännande att se hur hon sover i natt. Hoppas hoppas hoppas att hon kommit in i nya tiden nu.

Imorgon har jag mykidoo visning och det ska bli super skoj. Hoppas många dyker upp av mina vänner här uppe i trakterna.

Ni glömmer väl inte tävlingen som pågår här på min blogg? Passa på du med att ta chansen att vinna 200 kr att handla för i mykidoos webshop.

Kommentarer
Postat av: Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen

ååh nu vet jag inte om min kommentar kom iväg, internet hakade upp sig här... :S

2009-10-26 @ 21:08:10
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen

hehe okej, ska väl försöka komma ihåg vad jag skrev också =)



Vi har ca 10 minuter till bb så det är ju inte så jättelångt men det är kruxet med barnvakt som är det största problemet just nu men det hinner vi nog lösa ;)



Ja 9 mil kan ju verkligen inte vara kul att ha till bb, att först behöva oroa sig för att inte hinna in och sen att sitta i en bil länge med värkar.. usch!

2009-10-26 @ 21:47:50
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Theodora

Du har en liten morgontjej hemma hör jag! :) Hoppas natten blev bra.



Tänker du vaccinera dig mot den nya influensan?

Lägg gärna en kommentar inne hos mig under inlägget "Vaccineras eller inte som gravid?"



KRAM!

2009-10-27 @ 12:00:50
URL: http://theodoraaa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej vännen, hoppas du har de mysigt där uppe:) Och lycka till ikväll! Kram!

2009-10-27 @ 13:13:03
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback