Mitt hus, bara mitt!

2009-10-08 19:42:23 Försäljning lägenhet
» Kommentarer(4) «


Åhh... jag har hittat det perfekta huset till oss!
Nu sitter jag här och har ångest över att det säkert kommer att gå upp massor i budgivning eller att det är nåt fel på det som inte står i beskrivningen på hemnet.
Känns för bra för att vara sant helt enkelt. Nu måste ni hjälpa oss hålla tummarna att visningen går bra på söndag och att vi blir lika nöjda som vi är med bilderna och beskrivningen... plus att det inte kommer en kotte dit förrutom vi. Drömma kan man väl alltid eller hur!?

Vill ha, vill ha, vill ha!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vi håller tummarna för er!!

har ni hittat ett hus i Jönköping eller är det utanför?

Lycka till :)

2009-10-08 @ 20:34:29
Postat av: Emilia

Som den hemnet-nörd jag är så blir jag ju supernyfiken och vill kolla vilket det är. Kan du inte säga var det ligger så jag kan kolla upp det...

2009-10-09 @ 09:49:44
Postat av: Maja.

Håller tummarna:)

2009-10-09 @ 10:14:34
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hej igen! Ett litet tips om man vill ha ett specifikt hus, är att ringa mäklaren som har huset och säga att man kan bjuda lite över om man får en tidigare visning. Det kan räcka att man ger lite över så kanske säljaren går med på det. Då slipper man brottas med andra, och vara med om budgivning och allt. Jag vet flera som har gjort så... Kram

2009-10-09 @ 10:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback