Ny hårfärg pågång

2009-10-30 08:31:51 Personligt
» Kommentarer(1) «


Idag ska jag färga mitt hår... eller rättare sagt min syster ska färga mitt hår.
Ska lägga i lite ljusbrunt i underhåret.

Självklart lägger jag in en bild på resultatet senare idag.

Jag har blivit så otroligt feg när det gäller mitt hår. Har haft blont nu sedan jag gifte mej för snart 5 år sedan. Den enda lilla färändringen jag vågat mej på är att färga lite brunt i underhåret. .. men inte ens de har jag gjort de senaste åren.

Nu gäller det att bara göra det. Fort innan jag ångrar mej.
Man skulle inte kunna tro att jag alltid förändrade mitt hår förr. Blont o mörkt varierade jag mellan ungefär lika ofta som jag klippte mej. Rött har jag också haft... tyvärr har jag också bildbevis på att det en period i mitt liv var rosaorange. Hemska minne!

Men idag ska det bli förändring av. Håll tummarna att det blir fint!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad skoj att du ska färga håret! :-)



Jag har också blivit lite fegare nu än jag var förr och ändrade hårfärg titt som tätt.

2009-10-30 @ 09:09:16
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback