Ont fortfarande... piggar upp mej med söta bilder på Sessan

2009-10-03 19:58:16 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


 
Fick upp Miras hår i en riktig hästsvans idag. Gulligt värre.



Nu har jag äntligen fått hem maken igen. Ikväll blir det körslaget och sedan film.

Idag har inte varit någon bra dag för magen den heller. Ikväll har det tom blivit värre. Har ganska ont nu från och till och får sammandragningar hela tiden, behövs bara att jag vänder på mej, flyttar benen eller liknande.
Känns inte alls bra och att det blivit värre trots att jag tagit det lugnt nu i tre dagar gör mej lite orolig. Jag tänker inte åka in till någon förlossning ikväll, men om det inte blir bättre till imorgon eller om det blir ännu värre inatt så får jag nog ringa in och rådfråga trots allt. Det tar emot, men jag vill ju så klart göra det som är bäst för bebben.

Nu är klockan snart åtta och körslaget börjar.Dax att bädda upp sig i soffan med godispåsen som maken kom hem med.

Hoppas ni har en mysig lördagkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback