Övning i tålamod

2009-10-15 08:15:55 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


I natt har jag inte sovit alls bra. Har vaknat massor av gånger med sendrag på gång i vaden och kraftiga sammandragningar i magen. Undra vad det beror på att vissa nätter kan bli såhär? Känns lite bättre i magen nu iaf även om den fortfarande är ganska hård och öm.

Idag har jag och min prinsessa inga planer alls. Just nu sitter Mira här brevid mej vid köksbordet och målar med sina kritor samtidigt som hon sjunger högt. Hon kan klättra både i och ur sin tripp trapp stol nu, vilket jag inte tycker är alltför bra. För även om hon kommer upp så är det inte jätte bra koll hon har när hon står där högst upp och vinglar.

Nu är tålamodet slut hos damen här brevid. Hon kunde sitta still i fem minuter iaf.

Kommentarer
Postat av: mamma

hej. det kanske är dags att ta bort bygeln på stolen nu. då lär hon sej att klättra ner istället för att stå upp och vingla. Kram

2009-10-15 @ 08:36:23
Postat av: Linda

Usch, såna nätter är inget kul. Hoppas du kan få lite vila nu under dagen.



Här har vi tvärtom sovit väldigt bra i natt så jag känner mig rätt så utvilad för ovanlighetens skull. :-)



Vilken liten klätter-fia ni har där hemma! ;-)

2009-10-15 @ 08:53:04
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback