Pappa, åk inte!

2009-10-21 22:10:40 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Det blev inget mer inlägg idag, jag har inte orkat skriva nåt. Fast det blir ju ett nu... som jag lika gärna hade kunnat hoppa över.

Imorgon åker Maken iväg i 10 dagar. Kommer bli tufft. Mest orolig för Mirisen. Hon är så otroligt pappig just nu. Bara pappa som gäller hela tiden. Pappa ska hålla handen, pappa sitta brevid, pappa busa, pappa jämt. Vilket egentligen inte gör mej något. Men just nu när han ska åka iväg så gör det mej lite orolig för min lilla tjej. Undra hur hon kommer att vara när han kommer hem igen? Troligtvis ännu mera pappig och inte kunna släppa honom för en sekund.

Stumpan kom i säng sent ikväll. Vet inte vad som var felet, pigg var hon och uppe skulle hon vara. Kan ju alltid hoppas att det resulterar i att hon sover lite längre än till klockan sex imorgon.

Nu ska jag gå och slå igen mina trötta ögon. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback