Sångstund fångad på film

2009-10-03 10:47:37 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Kom på det tidigare i morse att det var väldigt länge sen vi filmade Mira. När hon var liten bebis filmade vi de flesta av hennes nya färdigheter. Första leendet, första gången hon satt, kröp, stod, gick m.m. På senare tid har det blivit väldigt dåligt med film. Vilket är tråkigt för hon lär sig ju saker varje dag och utvecklas massor hela tiden. Det är ju jätte kul att ha kvar lite små klipp från hennes barndom sen när hon blir större. Tycker redan att det är roligt att gå tillbaka och se hur hon var som bebis. Man glömmer ju så fort.

För er som har bebis eller snart kommer att få så är det verkligen ett tips från mej att försöka att filma små stunder då och då.

Idag plockade jag iaf fram mobilen och filmade lite när Mira satt och läste böcker. Jag får väl så här i förhand be så mycket om ursäkt för min hemska stämma som förstör Miras sång. Vet inte om jag ska skylla på morgonröst eller bara att jag inte är någon skönsångare helt enkelt.
Jag bjuder på det iaf.

I det här klippet får ni höra Miras två favvo sånger och hennes nya ord som hon lärt sig säga för bara någon vecka sedan.



Visst har hon söta kläder på sig idag!? Body av märket Alfons Åberg och kjol från Polarn och Pyret.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååå så bra ni sjöng ! Ja, du oxå Therese, haha ! =) Jag har ju alltid sagt att du ska söka till Idol, kanske dax att göra det snart ! Hehe ! Skämt och sido=) Jätte fina kläder har hon på sej oxå, lila klär henne otroligt bra !Stor kram !

2009-10-03 @ 11:18:02
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilket sött filmklipp! Och du behöver absolut inte skämmas för din sång. Du sjunger ju jättebra! :-) Kram!

2009-10-03 @ 12:00:11
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback