Sömnrekord

2009-10-12 19:34:43 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag har vi tagit det lugnt jag och lillstumpan. Vi har varit trötta och sega båda två efter en intensiv helg. Märktes tydligt när vi båda lade oss för att sova middag. Mira sov i 3 ½ timme! Jag sov inte lika länge... men nog så länge.
Nu ligger hon och sover igen, hade räknat med att få ha henne uppe lite längre ikväll, men när vi hade bytt blöjan efter kvällsmaten gick hon in till sängen och stod där och gnällde för att visa att hon ville sova. Helt fantastiskt att vi fått en dotter som säger till när hon vill sova. Inga jobbiga kvällar här inte.

Imorgon börjar budgivningen på huset och jag är så nervös. Kommer inte att kunna sova många timmar inatt. Har ställt in mej på att det inte kommer att bli vårt, men ändå är det svårt att inte hoppas lite.

Hur jag ska sysselsätta mej ikväll har jag inte bestämt än. Vet inte om det går nåt roligt på tven. Antar att jag kommer sitta av en del tid här... och sen kanske maken har något roligt tips när han kommer hem om någon timme.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj wow! Gu va härligt! Här hade jag en liten tjej som inte ville sova middag alls i dag, så snopen jag kände mig! Så fullt ös från 07:30 till 18:30 utan vila, helt otroligt!



Hoppas ni har en fin kväll! Kram!

2009-10-12 @ 21:21:51
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback