Tillbaka i rätt spår...

2009-10-07 08:03:25 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Gårdagen gick över förväntan. Vi höll oss vakna genom att städa och pyssla här hemma. Mira lyckades hålla både mat och sömntider hyffsat bra under dagen och vi fick henne i säng endast en timme senare än vanligt. I natt sov hon hela natten om man bortser från en kort stund klockan tre då hon var lite ledsen.
Jag känner mej nästan tröttare idag än vad jag var igår. Konstigt. Men det kommer väl efter antar jag.

Idag är det dax för öppna förskolan. Vi funderar också på att åka hem till en kompis i eftermiddag och leka av oss lite. Så...som det ser ut nu blir det en fullspäckad dag med mycket lek och bus för Miras del. Kan hon behöva efter gårdagen då vi tog det betydligt lugnare.

Insåg att jag varit dålig på bilder på sistone. Det ska det bli ändring på.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej vännen:) Hoppas ni får en riktigt fin dag! Kramisar!

2009-10-07 @ 09:10:46
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback