Å så kom den också...

2009-09-02 19:59:04 Graviditeterna
» Kommentarer(3) «


Nu har halsbrännan startat. Känt av det i veckan men ikväll slog den till som en stormvind. Undra om man kan få halsbränna om man sovit för lite. Med tanke på mina 3 timmar nattssömn och ingen tupplur på dan kan nog kroppen reagera lite hur som helst.

Det sägs ju att barnet får mycket hår om man har halsbränna... allt ont för nåt gott med sig eller hur är det man brukar säga.

Vecka 21 nu... tiden rullar på. Om en vecka är det dax för återbesök hos mvc. Spännande. Allt utom vägningen. Huvaligen.

Kommentarer
Postat av: Jenny*

usch då! vill du att jag ska köpa ett paket piggelin åt dig?

2009-09-03 @ 12:29:37
Postat av: Therese

Precis vad jag hade behövt!

2009-09-03 @ 14:41:55
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

usch då.. brännan from hell.. :( link tabletter och losec... de var mina bästa vänner.. :)

2009-09-07 @ 20:46:41
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback