Barnvälsignelsen...

2009-09-07 14:43:14 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Nu sitter jag här och tar en välbehövlig paus från upppackandet av alla kläder/saker. Det är inte direkt lite grejjer som ska på plats.

På onsdag kommer en mäklare hit och ska värdera vår lägenhet. Gäller ju att ha det lite fint då iaf även om städningen egentligen inte påverkar något på värdet av lägenheten.

Igår hade vi som sagt en jätte mysig dag. (Ända till kvällen då bilförsäljningen tog bort mitt leende) Tog lite bilder på barnvälsignelsen som jag tänkte jag kunde visa er.


Maja - dagens huvudperson. Sötare kan man inte bli!


Stolta föräldrar


Kören som jag var med o sjöng i. Mira fick också vara med
då hon efter ungefär 2 meningar in i låten började störtgråta
där hon satt i moster Millies knä.

 



Min syster och alltså Miras moster. Här med Maja och
Majas morbror som också är Millies pojkvän. Hängde ni med?


Fina tjejen ute och spatserar


Kommentarer
Postat av: Annah

jag har nog missat, ska ni flytta?

2009-09-09 @ 09:17:42
URL: http://elsklingen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback