Bröllop med goa vänner

2009-09-06 10:18:46 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Igår gifte sig våra kära vänner Emil och Louise. Det var en strålande vacker brud och en stolt brudgum. Precis som det ska va.

Vi hade en härlig dag/kväll med spex, sång, musik, tal och dans. Just nu känner jag mej som en klubbad säl och jag kan ju tala om att det märks att jag inte är van att vara ute och svira på kvällarna. Huvudvärk har jag också, vilken jag hoppas hinner ge med sig till klockan två då vi ska på barnvälsignelse för sötisen Maja.

Det har varit fullt upp denna helgen och jag kan inte annat än att säga att det ska bli skönt att komma hem till stan och den lugna lunken igen.

Här kommer lite bilder från gårdagen:


Ser jag inte lite brun ut iaf? :)


Vår militär




Vackra brudparet


Obligatoriska kyssen


Mira var otroligt mammig under vigseln. Hon vägrade släppa min kind.
Undra om det är åldern som gör att hon blir känslig bland mycket folk, eller så är det att jag varit borta i en vecka o hon är rädd att bli lämnad igen?






Coola vänner

 


Här är jag o maken i all vår prakt:)



Kommentarer
Postat av: annas Perssonliga

Så trevligt med bröllop, härliga bilder och visst ser du brun ut.



Sv: Ja, vi bor också i Jönköping inflyttade januari 2007.



Ha en skön söndag!

Kram Anna

2009-09-06 @ 15:08:00
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/
Postat av: jasse

Ja precis, det är alltid en start!

2009-09-06 @ 15:27:06
URL: http://jassenilsson.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej gumman..

åhh så mycket fina kort.. :) jättefin mage har du.. :) underbart med bröllop, vi ska på bröllop i helgen.. :)



kramkram

2009-09-07 @ 20:42:23
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback