Det gick!

2009-09-13 16:13:32 Shopping
» Kommentarer(2) «


Vi fick vagnen trots allt. Min underbara svägerska ska åka till sthlm och hämta den ikväll. Jag hade sådan tur att hon ändå skulle till sthlm och tom till samma statsdel.

Nu sitter jag här som på nålar för att höra om affären gick igenom och om vagnen är i fint skick.

Fyra månader har dom använt den och priset ligger på nästan 70% jämfört med ordinare pris. Tycker jag var en bra sänkning på bara 4 mån. Som sagt... nu är det bara att hålla tummarna att den är så fin som hon påstår.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad skoj att ni har hittat en vagn!! Håller tummarna för att den är i bra skick och att ni snart har den hemma hos er! :-) Vad blev det för nån?! nyfiken

2009-09-13 @ 17:27:01
URL: http://lindaskriver.blogspot.com/
Postat av: Carro

Är också nyfiken :-)

Och va skönt att svägerskan kunde hämta den! Hoppas verkligen att det blev ett bra kap ;-)

Kram

2009-09-13 @ 18:15:43
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback